+ Yorum Gönder
Öğrenci odası ve Soru (lar) ile Cevap (lar) Forumunda 6 kişilik tiyatro oyunu - tiyatro oyunları Konusunu Okuyorsunuz..
  1. Ziyaretçi

    6 kişilik tiyatro oyunu - tiyatro oyunları









  2. saqopakajmer
    Devamlı Üye





    6 kişilik tiyatro oyunu

    (Ev ahalisi toplanmış msn de erkek tarafının msn de konuşmasını beklemektedir. Koltukta 6 kişi sıkış tıkış birbirlerini ite kaka oturmaktadır. Dede, anne, baba, kız, abi, erkek kardeş..)

    Baba- Yalnız bi şartım var.

    Anne- hıh

    Baba- oğlan bizim evde iç güveysi olarak yaşayacak

    Anne- aa, bu evde başka yaşayacak yer mi var naci.

    Baba- var. Şunlardan birini atarız şu uzunu mesela..

    Kız- (çığlık atar heyecanla) hah geldiler

    Anne- aç kızım aç (herkeste itiş kakış) aç

    (msn de görüntülü arama sesi çalar. Herkes heyecanlıdır, önler iliklenir))

    Baba- kızın yerine seni gösterelim belki vazgeçerler

    Diğer baba- (çok ciddi bir sesle) efendim nasılsınız? (ayak ayak üstüne atar)

    Baba- (mahcup bir şekilde) efendim iyiyixz, siz?

    Diğer baba- e teşekkür ederim efendim, iyiyiz.

    Baba- (kızı vermek istemeyen bir tarzda) heh iyilermiş tamam kapat kızım fazla yazmasın

    Anne-(durumu kurtarmaya çalışır) hanımefendicim siz nasılsınız

    Diğer anne- iyiyim efendim teşekkür ede…(görüntü takılır)

    Kız- oluyo bazen böyle..(kalkar ve diğerlerinin yanına sıkışır)geldim

    Herkes- hoşgeldinizzzzzzz

    Diğer baba- efendim gençler msn de tanışmışlar,web kem de görüşmüşler, facebookta birbirlerini dürtmüşler

    Diğer anne- uzatma

    Diğer baba-normalde evinize gelip istememiz gerekiyordu ama, istanbulun öbür ucu malum, hele bi dünür olalım illaki görüşürüz(omzu oğlunun omzunda) Allahın emriyle kızınızı istiyoruz

    Baba- ohhhhhh ne kolay

    Diğer baba-efendim, ne

    Baba- oğlunuz ne iş yapar. (yanındakilere dönerek) bu krizde kesin işsizdir, kızı vermekten kurtulduk

    Diğer baba-oğlum özel bir şirkette çalışıyor beyefendi

    Baba- çalışsa ne yazar beyefendi, sizin oğlunuzun maaşı benim kızımın yaktığı elektriğe yetmez, siz son zamanlarda elektriğe gelen zammın farkında mısınız?

    Diğer baba- ayıptır söylemesi ama oğlum 7 bin lira maaş alıyor beyefendi

    Baba- yeni parayla mı yedi bin?

    Diğer baba- eveeet

    Baba- yuh, (diğerlerine dönerek) niye bu kadar işsiz olduğu anlaşılıyor, herif herkesin maaşını tek başına alıyormuş… gene de olmaz beyefendi, çok kazanıyor oğlunuz ( adam şaşırır, oğluna bakar) ilerde dost tutar kızımı mutsuz eder

    Damat-olur mu öyle şey. Hayatım, ben sana aşığım

    Baba- bak, ben de buna aşıktım(karısını gösterir) nooollldu? (karısı kötü kötü bakar) hala sürüyo ne olacak…(karısına öpücük gönderir)

    Diğer baba- efendim cevabınız?

    Baba- (ayak ayak üstüne atar, atarken ayakkabı fırlar) biraz müsaade edin. Bi on yıl kadar

    Kız- ya baba yaaaaaaaaa(ağlamaklı)

    Anne- aaaaaaaaaaaa naci uzatma ama, ayıp oluyo adama hadiiiii

    Baba- (ıkınarak) eeee o zaman,,,,,,, verdim gitttttiiii

    (ev ahalisi sevinir ve alkışlar, damat derin bir nefes alır)

    Diğer baba- eeeeeeeeeeee öp babanın elini,,ee yani öpücük gönder

    (oğlan öpücük yapar)

    Baba- (sevinmemiş bir halde) sen de ona bi titreşim yolla bari

    (kız koşa koşa pc başına gider)

    Diğer baba- efendim, detayını daha sonra görüşürüz artık, iyi akşamlar

    Diğer anne- iyi akşamlar

    Damat- iyi akşamlar efendim

    (baba yanındakilere dönerek çaktırmadan)

    Baba- düğününü de youtube de yaparız artık(herkes poz verirmiş gibi gülümser)a





  3. Ziyaretçi
    valla çok güzel tiyotro bunu yapıcaz saol admin muck




  4. Ziyaretçi
    ya bu oyun çok güzel ya nsıl yaptınız bu oyunu

  5. Ziyaretçi
    Muhteşem belki bunu yaparız

  6. Ziyaretçi
    çok güzel bir site hep büyle yazarsanız çok beğen gelir

  7. Ziyaretçi
    Bugün oynicaz İNŞALLAH iyi geçer

  8. Ziyaretçi
    25 aralıkta türkçe performansımızı suncaz arkadaşlarla konumuz tiyatro sunmak biz de bu siteden yararlanalım dedik ama yararlanmak ne fayda ben hariç kimsenin beynine bişey girmiyo valla 2 haftada ezberleyin dedim 2 ayda anca ezberlediler duyanda diyecek sanki10 sayfa

  9. Ziyaretçi
    Bunu seçiyorum oynicaz da 2 - 3 tane filanda bulursanı ?? :ddddddddd

  10. Ziyaretçi
    Süper bunu oynuycaz

+ Yorum Gönder


6 kişilik tiyatro oyunları,  6 kişilik tiyatro metinleri,  6 kişilik tiyatro ,  6 kişilik komik tiyatro metinleri